Napíšte mi
25.03.2023
• Megy | 25.03.2023 19:52:50 | IP: 176.61.---.---
Kódovanie stavieb i telies sa realizuje do stopy stavby, či telesa, no a stopa je v podstate pôdorys. Naviac kódovanie telies sa učí v 5. ročníku a pojmy pôdorys, nárys a bokorys sa zavádzajú až v siedmom ročníku... je to v možno aj vec zavedenia a jednotnosti pri testovaní
12.03.2023
• anonym | 12.03.2023 10:35:19 | IP: 178.143.---.---
dobry den,
chcem sa spytat na kodovanie telies. ak mam taketo teleso (teda nie stavbu) https://imgur.com/Tnku75w
preco je nutne pri jeho kodovani dodrzat konvenciu o kodovani z podorysu? je ovela jednoduchsie ako pre zapis, tak pre citanie kodu, ak by som ho zakodoval z narysu, ako hadika z 1tiek. vysledkom je to iste teleso, len jednoduchsie zapisane aj jednoduchsie precitane. ''teleso'' predsa nema 'hore' a 'dole'.
aky je didakticky dovod vyzadovat zapis pri telesach z podorysu?
dakujem!
chcem sa spytat na kodovanie telies. ak mam taketo teleso (teda nie stavbu) https://imgur.com/Tnku75w
preco je nutne pri jeho kodovani dodrzat konvenciu o kodovani z podorysu? je ovela jednoduchsie ako pre zapis, tak pre citanie kodu, ak by som ho zakodoval z narysu, ako hadika z 1tiek. vysledkom je to iste teleso, len jednoduchsie zapisane aj jednoduchsie precitane. ''teleso'' predsa nema 'hore' a 'dole'.
aky je didakticky dovod vyzadovat zapis pri telesach z podorysu?
dakujem!
23.07.2021
• Megy | 23.07.2021 07:20:45 | IP: 195.146.---.---
Je to tak, ako píšete. No je to bludisko s násobilkou pre piatakov, ktorí už predsa násobilku ovládajú výborne, tak si myslím, že práve to, že aj keď bol výsledok párny a zmizol bude ich nútiť uvažovať o ďalšom riešení.
16.07.2021
• Demi | 16.07.2021 22:42:25 | IP: 188.167.---.---
v úlohe V bludisku s násobilkou pre 5. ročník je chyba ... v prvom zadaní majú žiaci vybrať párne výsledky, ktoré sa vyznačia na modro zatiaľ čo, nepárne výsledky zmiznú .... príklad 6.3 po kliknutí zmizne, avšak výsledok je párny ... obávam sa, že deti to môže len popliesť, čo je škoda, keďže tie materiály sú úžasné
07.05.2020
• Megy | 07.05.2020 08:02:09 | IP: 176.61.---.---
máte úplnú pravdu, správna odpoveď je A ani jeden, aj by som to opravila, lenže to nie je moje cvičenie autorkou je (vpravo hore v cvičení) RNDr. Gabriela Kövesiová
27.04.2020
• Peter Kopček | 27.04.2020 07:54:16 | IP: 195.28.---.---
Dobré ránko, dobrý deň! Smiem sa spýtať jednu otázku, prečo v prvej otázke je B odpoveď správna keď kosodĺžnik, ak sa nemýlim je stredovo súmerný útvar? Týka sa to cvičeni n tomto linku https://gymmoldava.sk/ICV/CELYWEB/3/ZOBRAZENIA/zhodnezobrazeniavl.htm. Ďakujem za odpoveď. Možno , že som z rána ešte nie veľmi mysľou, alebo nejak inak ešte asi mimo v pondelkové ráno. S pozdravom PK.
11.09.2015
• Marcela Padyšáková | 11.09.2015 07:42:17 | IP: 87.197.---.---
Ďakujem že môžem používať vašu stránku. Sú to skvele urobené veci.
31.05.2015
• Megy | 31.05.2015 20:10:20 | IP: 176.61.---.---
To nie je pravda, prepli ste sa do slovenskej "zborovne"?
https://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_user&id=36706
https://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_user&id=36706
• aja drakopes | 31.05.2015 14:26:47 | IP: 86.49.---.---
na sborovně jsem pod vaším jménem nenašla nic:-((((
21.04.2014
• Megy | 21.04.2014 18:46:57 | IP: 176.61.---.---
... žiaľ nemôžem poskytnúť heslo, stránka slúži len pre mojich žiakov. ale na zborovni sú všetky moje prezentácie. Dajte si tlačidlo Titulka, potom tlačidlo Komunita a tam do okienka napíšte celé moje meno a priezvisko, otvorí sa vám link a po kliknutí môj adresár. Rozbaľte si tam položku Prezentácie. Všetky zelené sú moje